Total de visualitzacions de pàgina:

Entrades populars

diumenge, 21 de febrer del 2010

Presentació Vanessa Baños i noves impresions

Bona tarda campanys, Sóc la Vanessa, visc a Vall-llobrega (Baix Empordà), tot i que sóc de Barcelona. Tinc 29 anys estic casada i treballo a una entitat bancària. I en mig de les fusions i la crisi he decidit matricular-me al grau d'ADE de la UOC per poder-ho compaginar amb la meva vida actual i per apropar-me una mica més a la meva feina, ja que els meus estudis no s'hi adiuen gaire. Tinc el primer cicle de la Llicenciatura de Matemàtiques, però sóc Llicenciada en Art Dramàtic. I espero que aquest grau em sigui molt útil en la meva vida i en el meu futur professional.
Així doncs, espero compartir experiències i coneixements amb tots vosaltres, en tinc moltes ganes.
De moment, com podreu veure, i seguint el suggeriment d'en Jordi, el nostre tutor, he publicat el document de la primera activitat. Espero haver-ho fet bé, perquè he donat voltes i voltes fins trobar el que em sembla que és correcte.
Les meves impressions sobre el funcionament i les dimensions sobre aquest nou sistema d'aprenentatge són interminables, i és que m'han soprès de manera molt possitiva! El que us puc assegurar és que estic molt engrescada perquè no podia imaginar les possibilitats que té aquest món i la importància que tindrà per a tots la col·laboració entre nosaltres. Prenc consciència, també, de la responsabilitat que adquireixo de manera personal i espero ser capaç de seguir els estudis amb constància i d'aportar el màxim de mi al grup.
Una salutació.

2 comentaris:

  1. Hola em dic Mònica Masdeu.

    Tinc 36 anys i treballo amb una empresa distribuidora de paper pintat.

    Em considero una persona vitalista, oberta, riallera, generosa, i amb moltes ganes de superar-se per aquest motiu em vaig decidir a fer ADE, a més de poder-me obrir nous camins. Les assignatures de les que m'he matriculat són:

    Introducció a l'empresa
    Introducció a la informació financera
    Mercats i conducta


    Conscient de les dificultats que implica treballar, estudiar i la casa, no escatimaré esforç en aconseguir les meves fites.

    Ànim per tothom que s'hagi embarcat amb una aventura com aquesta. Ens en sortirem !!!!


    Mònica Masdeu Turrell

    ResponElimina
  2. El nou sistema d'aprenentatge és molt complert ja que implica l'accés a moltes eines que després ens poden ser molt útils. Saber moure's per internet, afegir comentaris en un blog així com fer-se un de propi són tasques molt enriquidores. Tot i així no nego sentir respecte per tot el que em pot suposar el curs. Amb les piles carregades i amb molt il·lusió començo una nova etapa que espero superar amb esforç.
    Tan de bó estigui tan animada quan acabi la carrera.
    Molta sort a tothom.

    ResponElimina