Hola a todos!!
Tras leer vuestras aportaciones no puedo estar mas de acuerdo. En principio a mi también se me ha hecho un poco pesado la lectura de la primera actividad aunque reconozco que es necesario para saber como trabaja el sistema UOC y su filosofía, así como las recomendaciones que nos hace para "poder salir de esta" con éxito.
Lo del Blogger me ha costado un poco, en principio como bien nos ha dicho nuestro tutor Jordi, no os da toda la información par que nos movamos y participemos entre nosotros. Eso hace que en ocasiones y puntos dónde te has estancado te estreses un poco por verte algo solo delante del ordenador, que aunque te apoyes en las ayudas de tus compañeros, bien sabemos que no es una ayuda inmediata y veo que mas de una actividad requerirá mucha paciencia.
En fin, lo del blog también opino que es algo como un facebook pero con un estilo y espacios ampliados de cara a un foro mas comunicativo.
En fin, seguiremos trabajando y deseando que empiece la "fiesta" de verdad en febrero ;)
Un saludo a tod@s
Carlos Aula
Benvinguts a l'aula de la tutoria del Grup d'ADE. Aquests espai serà un lloc d'interació entre els membres de tutoria on podreu publicar totes les informacions que considereu necessàries.
Total de visualitzacions de pàgina:
Entrades populars
-
Llegir aquest article per efectuar un comentari en aquest bloc, així com també s'haureu de publicar informació en el esdeveniment creat ...
-
Hola estar al núvol representa la millor forma de mostrar els atributs i qualitat que un ens personal o organitzatiu pot desenvolupar, des...
-
http://www.innovauoc.org/foruminnovacio/es/2008/10/facebook-for-teaching-and-learning
-
1. Funcionamiento: P erteneciente o relativo al tacto. Activamos el mecanismo con los dedos, presionamos la pantalla para poder interactua...
-
Ja ha passat un semestre, que dur, quanta feina i com he aprés. Ja tinc ganes d'unes vacances aquest cop si. Ja porto dos anys estudiant...
-
wikiaulaADE2010UOC - home
-
‘All genuine learning is active, not passive. It is a process of discovery in which the student is the main agent, not the teacher’ (Adler,...
-
Aquesta entrada és la meva presentació al blog de l'aula (per fi he aconseguit acabar l'activitat 3...). Sóc Montse Clausell i tin...
-
Bona tarda campanys, Sóc la Vanessa, visc a Vall-llobrega (Baix Empordà), tot i que sóc de Barcelona. Tinc 29 anys estic casada i treballo a...
-
Edat de pedra, edat de bronze, edat antiga, edat mitjana, edat moderna, edat contemporània... I després què vindrà? Es pot especular amb m...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Molt bé Carles,
ResponEliminaMoltes vegades, tant en la vida quotidiana, quan estem a casa o bé a les empreses, no localitzem la informació de manera immediata, requereix d’un treball i un esforç per part nostre important.
Per mi hagués estat molt fàcil copiar i enganxar les instruccions per fer l’exercici del bloc, tanmateix, el meu propòsit era aconseguir que intentéssiu col•laborar entre vosaltres per així construir coneixement cooperant tots plegats, d’aquesta forma adonar-vos que és més fàcil localitzar informació de forma col•lectiva que no pas individual.
Espero que aquesta lliçó us serveixi al llarg dels vostres estudis; aquesta és la filosofia de la UOC, vosaltres sou els protagonistes en la generació del coneixement, si més no, això requereix d’un esforç per part vostra i una actitud activa i oberta.
Una cordial salutació.