Total de visualitzacions de pàgina:

Entrades populars

dimecres, 10 de febrer del 2010

Presentació...

Hola a tots!

El meu nom es Jorge Vargas, tinc 23 anys i soc de Calafell (Tarragona). Actualment treballo però sempre he volgut ampliar els meus coneixements, primer amb l'informàtica, vaig realizar un Cicle de Grau Superior en Administració de Sistemes Informàtics que em van servir per entrar a on estic ara, però poc a poc me adonat que el món de l'economia i l'empresa també te un lloc al meu cor :D.

Un company i amic de feina esta realitzant uns estudis a la UOC, i gràcies a ell vaig començar a investigar una mica, estic molt content perquè gràcies a l'horari de la feina i al model d'estudi que te la UOC puc realitzar aquestes dos tasques tan importants per la vida personal com professional.

Espero que entre tots poguem ajudar-nos a treure'ns aquests estudis de la manera més fàcil posible.

Estem en contacte!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada